مراد دل

قربونت برم خوشکلم

مراد دل

قربونت برم خوشکلم

دلتنگی

وقتی خواب از چشمانم گریزان می شود
نگاه توست که چشم هایم را گرما می بخشد
وقتی کاری از کارهایم گره می خورد و کلافه می شوم
شیرینی لبخند تو تلخی ثانیه ها را برایم آسان می کند
وقتی قلم در دستانم نمی چرخد و بر کاغذ نمی لغزد
دستان پر محبت توست که نقش زندگی مرا می آموزد
وقتی دلم برای خدای خوبیها تنگ می شود
قلب خویشتن را به تو و تو را به خدا می سپارم
اما مهربان من!
تو بگو!
وقتی دلم برای تو تنگ می شود...
چه کنم؟!


http://8pic.ir/images/23557400840672805719.jpg

میگی مهم نیست …

میگی مهم نیست...
اما وقتی اسمشو می شنوی
داغ دلت تازه میشه !

میگی مهم نیست ...
اما تا بهش فکر می کنی
اشک توی چشمات جمع می شه !

میگی مهم نیست ...
اما در تنهایی همش باهاش حرف می زنی !

میگی مهم یست ...
اما بعضی وقتا دستت میره رو شمارش ...
که زنگ بزنی . نزنی . بزنی . نزنی !

میگی مهم نیست ...
اما دلت میخواد بازم بهش فکر کنی !

میگیمهم نیست ...
اما شبا تا صبح خوابت نمی بره
با خودت میگی یعنی داره چیکار میکنه !

میگی مهم نیست ...
اما میدونی چقدر مهمه !

میگی مهم نیست...
بگو مهمه
اما...
نیست !

زندگی

زندگی آرام است
مثل آرامش یک خواب بلند
زندگی شیرین است
مثل شیرینی یک روزقشنگ
زندگی رویایی است
مثل رویای یکی کودک ناز
زندگی زیبا است
مثل زیبایی یک غنچه ی باز
زندگی تک تک این ساعت هاست
زندگی چرخش این عقربه هاست
زندگی راز دل مادر من
زندگی گرمی دست پدر است.
زندگی مثل زمان در گذر است...
یک زندگی سراسر عشق، تقدیم به یگانه بانوی زندگی من

http://8pic.ir/images/39745578781237676226.jpg

عاشقم

ما
به هم نمی رسیم
امّا
بهترین غریبه ات می مانم
که تو را
همیشه دوست خواهد داشت . .

نبودن هایت

نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند
که هر رهگذری را شبیه تو می بینم !!
نمی دانم غریبه ها ” تــــــــــــــــــــو ” شده اند
یا تو ” غریبـــــــــــــــــــــــــــه ” ؟؟!!